Baby Shark

Mest populære børneshow Baby Shark

Book Baby Shark til event og fest

PÅ TUR MED PINKFONG OG BABY SHARK

Sceneshow
”På tur med Pinkfong & Baby Shark” er et farvestrålende show, hvor publikum inviteres på en musikalsk rejse med Pinkfong og Baby Shark. Sang, dans, konfetti, LED-skærme samt Danmarks største sæbeboblemaskine er bare en del af YouTube-stjernernes kæmpeshow!

Showtid: 25-30 minutter.

YouTube hit Baby Shark scene show
Baby Shark plakat

Scene show eller event med Baby Shark

MØD BABY SHARK OG PINKFONG FRA YouTube

Meet & Greet

Efter en pause vil, man kunne møde heltene til en 30 minutter lang “meet & greet”, hvor publikum med eget kamera kan få taget et foto sammen med deres helte.

“Babyshark, do do do do…”

Sangen ”Baby Shark” slog alle rekorder og var i 2020 den mest sete YouTube-video nogensinde med over 7.000.000.000 visninger!!!

Det er første gang i Danmark, at man nu kan opleve et liveshow med YouTube-stjernerne Pinkfong og Baby Shark.

Se billeder og video fra events her

Mest populære børneshow Baby Shark

Andre show og events fra SHOWAGENT

Var dette event ikke hvad du ledte efter? SHOWAGENT har mange andre shows og events. Du kan blive inspireret her. Du er velkommen til at kontakte os og få inspiration til dit næste arrangement.

Paw Patrol trafik bane

Læs mere

Rasmus Klump 70 år jubilæums show

Læs mere

Pyjamasheltene show

Læs mere

Peter "Bugtaler" Nørgaard

Læs mere

Har du spørgsmål om Baby Shark?

Baby Shark plakat
Showet
Facts
• Showet; varer 25 minutter. • Meet&greet; varer 30 minutter. • Medvirkende; der er 2 dragtbærer og 2 skuespiller, i alt 4 personer. • Show med musik og dans. • Scenedekoration; Storskærm 3,5 x 2 meter samt banner(som backdrop), scenebanner, samt konfettikanoner, sæbeboblemaskine.
Særlige bestemmelser
• Showagent skal bruge 6x4, skærm og stativer skal bruge 6x1 meter bag ved scenen så scenen skal stå mindst 1,40 meter fra væg. • Mindst alle 6x5 meter skal være overdækket. • Scenen; skal være robust og minimum 6 x 4 meter, samt overdækket ved udendørs arrangement. scene højde 60-80 cm med trappe der til. • Trappe; der skal findes en trappe med gelænder på siden af scenen. (i den side tættes på omklædningen) • Backstage; Der skal forefindes omklædning til de optrædende. Omklædning skal være tæt på scenen, i tørre samt rene lokaler, med eller tæt på toilet faciliteter. Der skal være plads nok til at de optrædende kan komme ud og ind ad lokalet samt kunne opholde sig i lokalet med samtlige dragter på samme tid. Der skal forefindes bord samt stole til de optrædende. Der må ikke være indkig fra publikum i omklædningen. De optrædende skal have fuld adgang til lokalerne i løbet af den tid hvor optræden finder sted. Showagent kan efter aftale medbringe et pop-up telt til alternativ backstage og omklædning hvis omklædning er for lang væk. Der skal være adgang til 230V ved teltet. • Højden; fra scenegulv til loft må der ikke være lavere end 4 meter. • Lyd; Arrangøren booker lyd og lys hos Europaz i gennem Showbiz Danmark. Europaz er fast teknikker står for alt showafvikling i form af lys, lyd og storskærm. • Vagter; Arrangøren sørger for 2 vagter til show og meet&greet. Side 1 af 4 Hjælper til teknik: • Der skal være mindst 1 hjælper der skal forventes 1,5-2 timer til opsætning og igen til nedtagning. • Arbejde opgaver(hjælpe med tømning af stor kassevogn samt opsætning af led skærm) • Alt vores udstyr er på hjul og skal rulles ind det kan ikke Løftes op af trapper. • Hjælper er et krav send venligst Navn og tlf nummer nogen dage inden ankomst. • Mangel på hjælper koster 2.500kr +moms vi kan selv lever en extra mand hvis det ønskedes mod samme betaling som aftales med Showbizz. • Tider: • Teknik kommer ca. 3 timer før show hjælper skal være klar i de første 2 timer. Og så igen til nedtagning. Der må ikke være andet på scenen i tidsrummet når teknikken sætter op og piller ned. Strøm. • 1 stk. 3 x 32A eller 2 stk. 3 x 16 A 400V inden for 5 meter af scenen. Facts: • Showet; varer 25 minutter. • Meet&greet; varer 30 minutter. • Medvirkende; der er 2 dragtbærer og 2 skuespiller, i alt 4 personer. • Show med musik og dans. • Scenedekoration; Storskærm 3,5 x 2 meter samt banner(som backdrop), scenebanner, samt konfettikanoner, sæbeboblemaskine.
Andet
Tider: • Teknik kommer ca. 3 timer før show hjælper skal være klar i de første 2 timer. Og så igen til nedtagning. Strøm. • 1 stk. 3 x 32A eller 2 stk. 3 x 16 A 400V inden for 5 meter af scenen.
Mest populære børneshow Baby Shark

I samarbejde med Baby Shark

Mest populære børneshow Baby Shark

Showagents produktion af Baby Shark showet er i samarbejde med Pinkfong

Vil du vide mere om Baby Shark show eller event?

Vi er altid klar ved telefonen

Showagent logo

Tilmeld

Og se hvor vi optræder